Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Δικαίωμα δημοσίευσης άρθρου.

Για να αποκτήσετε δικαίωμα ανάρτησης άρθρου, πρέπει να μου στείλετε κάποιο e-mail πουχρησιμοποιείτε, ώστε να σας προσθέσω στην ομάδα. Οπότε, μου στέλνετε ένα e-mail στην παρακάτω διεύθυνση: 2olykeioko@gmail.com, μην αμελήσετε να μου γράψετε το όνομα σας.
Φυσικά, μπορείτε να σχολιάσετε -κόσμια πάντα- οποιαδήποτε ανάρτηση κλικάροντας στο τέλος το σχόλιο.

Για όλους μας: Οι κανόνες πρέπει να τηρούνται !!! οι αυτονόητοι τουλάχιστον.

Γιάννης Π.

2 σχόλια:

  1. Sas eixa dwsei to e-mail m...gia na parw tin adeia gia na grapsw ena arthro os enas apo tous mathites p tha apolausei mia apo tis kaluteres ekdromeis p exoun ginei pote gia tin 2a lukeiou...tha perimenw gia perissoteres plirofories...vangelis dimitriadis :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βαγγέλη σου έστειλα προσκληση και χτες ΄και απόψε ξανά. Αν δεν έλαβες καμμία, μάλλον έχω λάθος mail. οπότε μου στέλνεις ένα mail στην διεύθυνση που αναφέρω παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή